خرید تلویزیون ایکس ویژن

ساخت وبلاگ

عرضه مستقیم انواع محصولات و صوتی و تصویری ایکس ویژن در نمایندگی مشهد

 

 

امروزه سیستم های صوتی و تصویری یک بخش جدا نشدنی از زندگی مردم شده است. بسیاری از افراد هنوز برای پیدا کردن فروشگاه عرضه مستقیم انواع کالای صوت و تصویر ایکس ویژن در مشهد دچار سردرگمی شده اند.

سیستم های صوتی و تصویری در منازل آن‌قدر طرفدار پیدا کرده است که بعضی افراد قبل از ساخت خانه ترجیح می دهند یک سیستم کامل صوتی برای منازل خود راه اندازی کنند. احتمالاً خانه هایی را دیده اید که دارای سقف های دایره ای شکل و بدون نور نزدیک لامپ ها هستند. درون این قاب های دایره ای، بلندگو به کار رفته است و یکی از سیستم های خانگی به شمار می آید. اگر با دقت به اطراف خانه نگاه کنید حتماً آمپلی فایر را نیز خواهید دید.

در ادامه سعی شده است انواع سیستم های خانگی به شما معرفی گردد تا بتوانید با در نظر گرفتن این نکات بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

سینما خانگی

یک مجموعه از وسایل صوتی و تصویری که با اجرای آن می توانید یک سینمای کوچک در منزل داشته باشید. بلند گوهای سینما خانگی قابلیت تنظیم صدای ساب ووفر و استریو را دارا می باشد.

به علت هزینه بالای سینما خانگی، بهتر است قبل از خرید بودجه خود را در نظر داشته باشید. سینما خانگی معمولاً برای تلویزیون های 27 اینچی به بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

اجزای سینما خانگی:

  • تلویزیون
  • ساب ووفر
  • بلندگو
  • منبع تغذیه صوتی / تصویری
  • دستگاه پخش دی وی دی

تلویزیون

یکی از ابزار های ارتباطی تصویری تلویزیون است. به علت تنوع زیاد تلویزیون ها، انتخاب یک تلویزیون مناسب ممکن است کمی گمراه کننده باشد. برای انتخاب بهترین تلویزیون مناسب خانه شما بهتر است از یک مشاور قابل اعتماد و یا کاتالوگ ها استفاده نمایید.

[caption id="attachment_2850" align="aligncenter" width="532"]تلویزیون TCL مدل 65P8SA تلویزیون TCL مدل 65P8SA[/caption]

 

بلندگو

بلندگو ها مهمترین فاکتور در کیفیت سینما خانگی می باشد. مقایسه و شنیدن صدای یک بلندگو با دیگر بلندگو ها، یکی از روش های تشخیص کیفیت صدای بلندگو می باشد. هر بلندگو به اجزای زیر تقسیم می شود:

  • سابوور
  • بلندگوی مرکزی
  • بلندگوهای چپ و راست جلو
  • بلندگوهای چپ و راست عقب

ممکن است هر بلندگو از برند های مختلف باشد، اما بهتر است همه از یک نوع برند انتخاب شوند.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

ساب ووفر

ساب ووفر پایین ترین فرکانس های صوتی را پخش می کند. بهترین ساب ووفر، مدلی از آن است که بتواند افراد را بترساند و شیشه ها را بلرزاند. این دستگاه بیشترین انرژی را از آمپلی فایر می گیرد و قوی ترین بلندگوی سینما خانگی به شمار می آید.

صدای ساب ووفر در تمام اتاق ها پخش می شود و توصیه می شود در کنج خانه قرار نگیر تا باعث کاهش طیف صوتی داینامیک آن نشود.

دستگاه پخش دی وی دی

یکی از پر فروش ترین محصولات، دستگاه پخش دی وی دی می باشد. به علت پایین بودن قیمت این دستگاه، در اکثر منازل وجود دارد. این دستگاه نیازی به ساب و بلندگو ندارد، به وسیله یک رابط دستگاه به تلویزیون متصل می شود.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

منبع تغذیه

عواملی مانند اتصالات، پردازش و انتخاب مدار ها و تقویت به وسیله منبع تغذیه انجام می شود.

منبع تغذیه شامل موارد زیر می شود:

  • پیش تقویت کننده (کنترل و سوئیچینگ بلندی صدا)
  • رمزخوان (تبدیل آنالوگ به دیجیتال)
  • آمپلی فایر (تأمین انرژی بلندگوها)

ساندبار

این وسیله برای پخش صوت به صورت ستونی و به صورت افقی در جلوی تلویزیون قرار می گیرد و دارای صدای بسیار با کیفیت می باشد. ساندبار جایگزین سینما خانگی نمی شود. به این دلیل که ساندبار دارای معایب و مزایایی می باشد.

در بعضی مواقع ساندبار به دیوار نیز متصل می شود، اما به صورت معمول در جلوی تلویزیون قرار می گیرد.

سخن آخر

امروزه داشتن سیستم های صوتی و تصویری در منازل بسیار مرسوم و ضرورت پیدا کرده است. برای پیدا کردن فروشگاه عرضه مستقیم انواع کالای صوت و تصویر ایکس ویژن در مشهد باید به دنبال بهترین فروشگاه باشید تا بتواند یک پروژه موفق در خرید و نصب سیستم های صوتی و تصویری به شما ارائه دهد.


جهت تماس سریع با ما همین امروز اقدام کنید... کلیک کنید : پشتیبانی فروش


 

خرید تلویزیون ایکس ویژن...
ما را در سایت خرید تلویزیون ایکس ویژن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نویسنده xvisionmashhad بازدید : 113 تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت: 19:51

با مهمترین دلایل برای خرید تلویزیون های ایرانی ایکس ویژن آشنا شوید

 

مدتی است که تلویزیون های ایرانی در بازار آوازه ای بسیار زیاد از خود به سر داده اند که به این واسطه کاربران زیادی جذب خرید آن ها شده اند. در این مطلب با بررسی کردن مهمترین دلایل برای خرید تلویزیون های ایکس ویژن می خواهیم به یک جمع بندی کلی برسیم تا از انگیزه کاربران از خرید این تلویزیون ها آگاه شویم.

 

تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی؟

 

خرید تلویزیون ایرانی یا خارجی یکی از سوالاتی است که این روز ها ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است و پس از بررسی های لازم بیشتر آن ها به این نتیجه می رسند که از تلویزیون های ایرانی خریداری نمایند. این در حالی است که قیمت تلویزیون های خارجی سر به فلک کشیده اند و هر کسی توانایی و بنیه مالی جهت خرید آن ها را ندارد. در نتیجه یکی از دلایل تمایل کاربران به خرید تلویزیون های ایرانی از جمله خرید تلویزیون ایکس ویژن قیمت های مناسب آن ها می باشد چرا که با وجود ایرانی بودن و خوش قیمت بودن آن ها از امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند و می شود گفت که تمام ویژگی های آن ها مانند تلویزیون های خارجی می باشد.


 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 


 

ایکس ویژن؛ یکی از بهترین برندهای تلویزیون ایرانی

 

در حال حاضر بازار لوازم خانگی از متنوع ترین بازار های دنیا به حساب می آید و از وسایل موجود در این بازار که از تنوعات بسیاری برخوردار هستند تلویزیون می باشد. جالب است بدانید که تلویزیون های ایکس ویژن از جمله تلویزیون های بسیار پر فروش ایرانی در بازار ایران می باشد. کیفیت بالای این تلویزیون ها از جمله مهمترین دلایل برای خرید تلویزیون های ایکس ویژن از نمایندگی ایکس ویژن در مشهد در بازار ایران می باشد چرا که امکانات فوق العاده بی نظیری دارند که می توان از جمله آن ها به کیفیت و رزولوشن خارق العاده صفحه نمایش اشاره کرد. همچنین بهره مندی از سیستم عامل هوشمند اندروید، دارا بودن اتصالات وای فای، درگاه یو اس بی و غیره از دیگر امکانات این تلویزیون ها به شمار می رود.

[caption id="attachment_2848" align="aligncenter" width="650"]تلویزیون TCL مدل 55P8SA تلویزیون TCL مدل 55P8SA[/caption]

وضوح تصویر تلویزیون ایرانی ایکس ویژن

 

از جمله رزولوشن های مشهور و محبوب در بازار که در فناوری های تلویزیون ها به کار می رود FHD (فول اچ دی) می باشد که ممکن است این مقدار از وضوح تصویر بالا نباشد ولی برای مدل های اقتصادی از جمله برند ایکس ویژن بسیار عالی هستند. البته تلویزیون های پیشرفته تری هم به تازگی توسط این برند ساخته شده اند که از فناوری های 4K و 8K در رزولوشن آن ها به کار رفته است. در این زمینه نکته بسیار مهم را باید در نظر داشته باشید که فریب تبلیغات را نخورید چرا که صنعت ویدیو در تلویزیون و سینمای ایران بیشتر بر پایه HD و نهایتاً FHD طراحی شده است و نیازی به تقبل هزینه های هنگفت برای خرید تلویزیون های 4K یا 8K نیست مگر این که کیفیت تصویر و روزلوشن برای شما خیلی مهم باشد و شما بخواهید با متحمل شدن هزینه های بیشتر اقدام به خرید فیلم های با کیفیت بالا کنید.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

قیمت تلویزیون های ایکس ویژن در مقایسه با تلویزیون های خارجی

 

جالب است بدانید که برای خرید یک تلویزیون خارجی با همین امکانات تلویزیون های ایرانی از جمله ایکس ویژن باید حدود سه برابر هزینه کنید. در رابطه با کیفیت تلویزیون های خارجی حرفی نداریم ولی تفاوت های آن ها با برند های ایرانی آن قدر ها هم چشمگیر نیست که شما مجبور باشید هزینه های گزاف را متقبل شوید که یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل برای خرید تلویزیون های ایکس ویژن همین هزینه های مناسب آن ها و نمایندگی شرکت مادیران می باشد.

 

 

امکانات هوشمند در تلویزیون های ایکس ویژن

 

امکاناتی نظیر بهره مندی از سیستم عامل اندروید، دارا بودن وای فای و بلوتوث، اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی، اتصال به اینترنت و غیره از جمله امکاناتی می باشد که در تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در کنار کیفیت بالای آن ها به کار رفته است و نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن سبب می شود که کاربران با تقبل هزینه های مناسب و اندک، لذت داشتن یک تلویزیون هوشمند را تجربه کنند.


بیشتر بخوانید : مزایا و معایب خرید تلویزیون های ایکس ویژن


کلام آخر

در پایان باید گفت که خرید تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن از خرید های منحصر به فرد می باشد که به کاربران اجازه دسترسی به یک سیستم خانگی هوشمند را می دهد. همچنین کیفیت تلویزیون های ایرانی با تلویزیون های خارجی برابری می کند و اگر بخواهیم آن ها را با هم مقایسه کنیم به این نتیجه می رسیم که برند هایی مانند ایکس ویژن می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای برند های خارجی از جمله سونی و سامسونگ گردند.

 

 

خرید تلویزیون ایکس ویژن...
ما را در سایت خرید تلویزیون ایکس ویژن دنبال می کنید

برچسب : خرید تلویزیون ایکس ویژن مشهد, نویسنده : نویسنده xvisionmashhad بازدید : 112 تاريخ : شنبه 21 آبان 1401 ساعت: 15:01

شرکت مادیران در سال ۱۳۸۵، خط تولید تلویزیون‌های هوشمند و غیرهوشمند ایکس ویژن را راه‌اندازی کرد که قابل رقابت با برندهای خارجی نیز است. شرکت مادیران «مرکز ماشین‌های اداری ایران» با بیش‌تر از ۵۰ سال سابقه خدمت، در حوزه بازار لوازم خانگی فعال بوده است. از این جهت برتری کیفیت تلویزیون ایکس ویژن، با بهره‌مندی از فناوری‌های به‌روز دنیا، این برند را جزو یکی از رقبای سرسخت برای سایر برندهای مطرح دنیا قلمداد کرده است.

 

در ادامه این مطلب قصد داریم که به بررسی تلویزیون ایکس ویژن بپردازیم و مزایا و معایب این برند تولید ایرانی را ذکر نماییم تا بتوانید بهترین خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد را تجربه کنید ،پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

کیفیت تلویزیون ایکس ویژن چگونه است؟

تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن در انواع مدل‌ها و سایزهای مختلف، محصولاتی بادوام و با کیفیت بالا برند ایرانی هستند که امکانات و قابلیت‌های متعددی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در ابتدا باید بگوییم که کیفیت تلویزیون ایکس ویژن در مؤلفه‌های کیفیت تصویر، سیستم صوتی، نرم‌افزارها و قابلیت‌ها، طراحی ظاهری، درگاه‌های ورودی و… بسیار عالی بوده و توانسته است در کنار تمام این موارد، در بحث محدوده قیمتی نیز نظر بسیاری از خریداران را جلب نماید.

از این جهت اولین مؤلفه مورد توجه در نقد و بررسی تلویزیون ایکس ویژن، کیفیت تصویر این دستگاه است اکثر مدل‌های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، دارای کیفیت تصویر Full HD بوده که بالاترین میزان شفافیت و وضوح را برای نمایش تصاویر فراهم می‌کند.همچنین وجود فناوری‌های HDR و پنل LED باعث ایجاد طیف رنگی گسترده در دستگاه شده است که نمایش تصاویر شفاف و طبیعی در آن نیز باعث رضایت مشتری از تلویزیون ایکس ویژن را به دنبال خواهد داشت. هنگام  خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن در نظر داشته باشید که خرید خود را از نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن انجام دهید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

دومین مورد در بررسی تلویزیون ایکس ویژن، سیستم صوتی دستگاه است لازم به ذکر است که سیستم صوتی در مدل‌های مختلف تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، متفاوت است.در واقع در برخی از مدل‌های این برند مثل تلویزیون ایکس ویژن ۵۵XTU۷۴۵ مجهز به سیستم صوتی pure sound بوده اما مدل دیگر مانند تلویزیون ایکس ویژن ۶۵XKU۶۳۵ مجهز به سیستم صوتی Harman kardon است.

[caption id="attachment_2840" align="aligncenter" width="650"]تلویزیون ایکس ویژن 50XTU535 تلویزیون ایکس ویژن 50XTU535[/caption]

در حوزه امکانات صوتی تلویزیون‌های ایکس ویژن باید بگوییم که در اکثر مدل‌ها، تلویزیون‌ها مجهز به دو عدد بلندگو است توان خروجی هر بلندگو ۱۰ وات بوده که در مجموع توان خروجی کلی صدا در ۲۰ وات را فراهم خواهد کرد. البته بلندگوها معمولاً در پایین صفحه نمایش دستگاه نصب شده است که شاید نتواند صدای فراگیر و مد نظر را به خصوص در زمان مشاهده فیلم و یا شنیدن موزیک فراهم کند.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

از این جهت شاید برای بیان مزایا و معایب تلویزیون ایکس ویژن در حوزه سیستم صوتی دستگاه، وجود سیستم صوتی به‌روز Harman Kardon را بتوان نقطه قوت آن دانست، اما در مدل‌های پایین تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، این شرکت نتوانسته است در حد قابل قبولی رضایت مشتریان را کسب نماید و ضعف در این موضوع وجود دارد.

درزمینهٔ امکانات ویژه و درگاه‌های ارتباطی کیفیت تلویزیون ایکس ویژن، باید بگوییم که در مقایسه با برندهای معروف خارجی، تعداد پورت‌ها و درگاه‌های ورودی کمتری در نظر گرفته شده است. اما در حد قابل قبول و رضایت مشتری است اغلب مدل‌های تلویزیون هوشمند ایکس ویژن، مجهز به درگاه‌های USB، HDMI، کامپوزیت (Compisite) و کامپوننت (Component)، پشتیبانی از درگاه‌های ارتباطی MHL و CEC و HDMIARC، ورودی آنتن، خروجی هدفون و… است.

یکی دیگر از مزایای خوب تلویزیون‌های ایکس ویژن این است که با مجهز بودن به وای فای برای اتصال به شبکه اینترنت امکان وب‌گردی و گشت‌وگذار در فضای مجازی که در اکثر مدل‌های این برند وجود دارد، توانسته است رضایت مشتری از تلویزیون ایکس ویژن فراهم کند.

در کل تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن، مجهز به سیستم عامل اندروید و پردازنده مرکزی MSD3663LSA است که امکان مرور وب و نصب اپلیکیشن‌های مختلف و مورد نظر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این جهت می‌توانید مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی و مورد نظر خود را چون دیجی‌کالا، فیلمو، Accuweather، کافه بازار و آخرین خبر را در دستگاه خود نصب و استفاده کنید.

البته با توجه به تمام این امکانات و قابلیت‌هایی که درزمینهٔ نقد و بررسی تلویزیون ایکس ویژن بیان کردیم، باید به محدودیت‌های حافظه دستگاه و توان سخت‌افزاری آن نیز توجه داشته باشید. از این جهت لازم به ذکر است که هر چه برنامه و اپ های بیشتری را بر روی تلویزیون ایکس ویژن نصب و استفاده نمایید، مطمئناً سرعت لود و کارکرد دستگاه نیز کم خواهد شد پس حتماً به این نکته توجه داشته باشید تا مشکلی برای عملکرد درست تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن ره ندهد.

آخرین نکته برای نقد و بررسی تلویزیون ایکس ویژن، طراحی ظاهری دستگاه است حاشیه بسیار کم در اطراف نمایشگر تلویزیون و ضخامت کوچک پنل اصلی باعث ایجاد طراحی کلاسیک و زیبایی هر چه بیشتر دستگاه شده است. در بخش پایینی فریم دستگاه، لوگوی زیبا ایکس ویژن طراحی شده است.

مزایای تلویزیون ایکس ویژن

  • کیفیت تصاویر Full HD و پنل LED
  • وجود سیستم عامل اندروید
  • زاویه دید گسترده دستگاه
  • سیستم صوتی Harman kardon
  • طراحی ظاهری زیبا
  • قیمت مناسب

معایب تلویزیون ایکس ویژن

  • سخت‌افزار ضعیف
  • درگاه‌های ارتباطی محدود

سخن پایانی

تلویزیون‌های ایکس ویژن محصولاتی بادوام و خوش ساخت که امکانات متعددی را برای کاربرانش در اختیار گذاشته است. این تلویزیون‌ها شامل تصاویر با کیفیت و زاویه دید وسیع است باعث می‌شود شما لحظات خوبی را کنار خانواده سپری کنید.با توجه به شرایط بازار و قیمت تلویزیون،تولوزیون های ایکس ویژن با توجه به امکانات بالا و قیمت مناسب میتواند یک انتخاب مناسب برای خانواده های عزیز ایرانی باشد.

اگر برای خرید تلویزیون ایکس ویژن نیاز به مشاوره دارید کارشناسان مجموعه ما به صورت رایگان در این امر شما را کمک خواهند کرد.در انتها راه های ارتباطی شما با نمایندگی مادیران در مشهد را قرار میدهیم.

جهت ارتباط با ما از بخش پشتیبانی فروش اقدام فرمایید

از همراهی شما سپاسگذاریم

 

 

 

 

 

 

خرید تلویزیون ایکس ویژن...
ما را در سایت خرید تلویزیون ایکس ویژن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نویسنده xvisionmashhad بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 9 آبان 1401 ساعت: 13:05

راهنمای عیب یابی ایکس ویژن و رفع سریع آن

 

تعمیرات و عیب یابی در تلویزیون‌ها یک کار تخصصی بوده و باید ان را به تکنسین های تلویزیون بسپاریم ولی گاهی بعضی از مشکلات به راحتی و با کمی مطالعه و تحقیق به دست خودمان حل شود. هر چند تعمیر تلویزیون به دست خودمان می‌تواند در صورت عدم آگاهی مشکلی بزرگ‌تر به تلویزیون وارد کند.

برخی از تعمیرگاه های تخصصی با داشتن تکنسین های مجرب و کار بلد به سرعت مشکل ما را حل می‌کنند و قطعات خراب شده‌ی دستگاه را تعویض و درست می‌کنند و حتی در صورت نیاز و درخواست شما آن قطعات را به شما تحویل می‌دهند.

تلویزیون صدا دارد اما تصویر نه

 

اگر خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد  را انجام داده و بعد با بروز این مشکل میباست تست ساده ای بگیریم تا ببینم مشکل تلویزیون از کدام قسمت ان است. گاهی هم با همین تست های ساده مشکل تلویزیون به سادگی حل می‌شود.

راه حل اول: تلویزیون خود را از برق کشیده یک روز بگذارید خاموش بماند بعد از یک روز ان را به برق زده و تصویر ان را چک کنید.

راه حل دوم: تمامی دستگاه های متصل به تلویزیون خود را قطع کرده از برق کشیده و دوباره تلویزیون را به برق بزنید و تصویر را چک کنید.

اگر با استفاده از این دو روش نتوانستید تلویزیون خود را درست کنید مشکل تلویزیون از بک لایت هایش بوده و باید پیش متخصصان ببرید تا تعمیرش کند.

[caption id="attachment_2850" align="aligncenter" width="345"]تلویزیون TCL مدل 65P8SA تلویزیون TCL مدل 65P8SA[/caption]

 

تلویزیون ایکس ویژن بصورت ناگهانی خاموش می‌شود

 

این مشکل بیشتر برای تلویزیون‌ها مدل قدیمی اتفاق می افتد ولی جای نگرانی ندارد. در بیشتر موارد که این اتفاق می افتد. اختلال در یک قسمت از دستگاه این مشکل را ایجاد می‌کند. در این مورد باید مین برد اصلی بررسی شود یا تعمیر شده و یا گاهی نیاز به تعویض نیز دارد. در ای موارد دستگاه تعمیرات لازم دارد:

  • تلویزیون روشن نمی‌شود یا دیر روشن می‌شود
  • تلویزیون بی دلیل و به صورتی ناگهانی خاموش می‌شود
  • تصور تلویزیون پرش دارد و می‌پرد
  • به تلویزیون شما ضربه ای وارد شده باشد
  • روی تلویزیون شما اب ریخته باشد
  • رنگ موجود در تصویر به هم ریخته و قاطی باشد
  • بیرون نیامدن تلویزیون از حالت استند بای

کاهی تلویزیون‌ها از حالت استد بای خارج نمی‌شوند و گاهی خارج‌شده ولی صدا و تصویر نمی‌آید در این موارد مین دستگاه آسیب دیده و باید به تعمیرگاه برود.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویژن  «« سریع کلیک کنید


 

بی‌صدا شدن تصویر تلویزیون ایکس ویژن

 

در این مورد تصویر به نمایش در می‌آید ولی صدایی کمی می‌آید این مشکل در تلویزیون‌ها گاهی رخ می‌دهد.

در این تلویزیون‌ها قسمتی بنام LN دارند که در این بعضی از سری‌ها قوی نبوده و منجر به مشکل در تلویزیون شما می‌شود. همین‌طور در این موارد بایستی پاور تلویزیون را موردبررسی قرار دهیم که ممکن است مشکل از پاور بوده یا کنترل شما آسیب دیده است.

نشان دادن خط صورتی در بالای تلویزیون

 

اگر بعد از خرید تلویزیون ایکس ویژن این مشکل به وجود آمد، در این مورد خطی صورتی رنگ در بالای صفحه ی تلویزیون پدیدار می‌شود که بسیار مهم بوده و باید سریع عیب یابی آن انجام شود زیرا سبب خرابی بدتر دستگاه می‌شود. اگر نور صفحه را کم کنید می‌بینید که این خطوط صورتی کمرنگ می‌شوند این‌گونه مشکلات مربوط به لامپ تلویزیون است. در این‌گونه موارد باید به دست تعمیرکاران متخصص لامپ تعویض شود

وجود لکه‌ها رنگی در تلویزیون

 

این لک ها بیشتر در تلویزیون‌ها با سایز بزرگ رخ می‌دهد و علت ان استفاده ی طولانی مدت از دستگاه است. به هم ریختگی تصویر و پخش بودن رنگ‌ها در تصویر این مشکل بصورت مواردی مثل پخش رنگ تصویر در هنگام نمایش بصورت رنگین‌کمانی و عدم پخش رنگ‌های قرمز و آبی و سبز و با ایجاد خط یا خطوط افقی و عمودی بر روی تصویر تلویزیون است.

علت این به هم ریختگی رنگ‌ها می‌تواند مشکلات مختلفی در تلویزیون باشد اما بطور کلی می‌توان بیشتر به علت ایراد در قطعه ی منبع تغذیه یا برد اینورتر دستگاه تلویزیون و یا ایراد در عملکرد بک لایت ها باشد.

سایر مشکلات تلویزیون‌های ایکس ویژن که باید به تعمیرگاه مراجعه شود

عدم شناسایی هارد اکسترنال بعد از اتصال به تلویزیون

ایراد در اتصال به گوشی به تلویزیون و عدم اتصال لپ‌تاپ به دستگاه

به شما پیشنهاد می شود هنگام  خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن  از نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن مراجعه نموده تا از خدمات پس از فروش آن بهره ببرید.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

مشکلات به وجود آمده در تنظیمات تلویزیون ایکس ویژن و عدم پخش زیرنویس و به هم خوردگی

ایرادات به وجود آمده در پنل تلویزیون و تأثیر ان بر خرابی پورت و ضرورت تعمیر پورت HDMI تلویزیون ایکس ویژن

نواقص احتمالی درروند تنظیمات کارخانه تلویزیون

نواقص در اتصال کنترل به تلویزیون

ایراد در اتصال سینما خانواده به تلویزیون ایکس ویژن

خرابی قطعاتی مانند فلت تلویزیون و در صورت اب ریختن روی آن حتماً به مراکز تعمیرات تلویزیون‌های ایکس ویژن مراجعه کنید.

خرید تلویزیون ایکس ویژن...
ما را در سایت خرید تلویزیون ایکس ویژن دنبال می کنید

برچسب : خرید تلویزیون ایکس ویژن, نویسنده : نویسنده xvisionmashhad بازدید : 103 تاريخ : يکشنبه 8 آبان 1401 ساعت: 15:05

معرفی شرکت مادیران و نمایندگی برتر آن در مشهد مقدس

 

تیم مادیران با بیش‌تر از 50 سال سابقه کاری موفق در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش یکی از موفق ترین و معتبر ترین شرکت ها درزمینهٔ it در ایران وسعت است. اکنون با تجربه ای مفید و مستمر پیشگام تولید و عرضه بهترین لوازم صوتی و تصویری و همچنین لوازم خانگی در مشهد در حال همکاری است.

ساختاری نیرومند

تیم مادیران که در سال 1343 تأسیس شده است یکی از معتبر ترین و موفق ترین شرکت ها درزمینهٔ it در ایران است. این کسب و کار تیم مادی‌تان شامل شرکت های ثبت شده در بورس و همچنین شرکت های اختصاصی است که با واسطه چندین نسل از خانواده و مدیرانی کاملاً حرفه ای اداره می‌شود.

یکی از افتخارات مادیران که در سراسر کشور از جمله مشهد به گوش همه می‌رسد این است که بیش تر از 50 سال تجربه موفق در زمینهٔ ارائه کالای با کیفیت و خدمات پس از فروش دارد.

زیر مجموعه مادیران

در حالی که کسب و کار اصلی مادیران لوازم الکترونیکی مصرفی است، مادیران صنایع بسیاری را از لوازم خانگی گرفته تا زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه‌گذاری ساختمانی و بسیاری دیگر را نیز در برمی‌گیرد. تیم مادیران دارای یک زیر مجموعه قدرتمند و گسترده در سرتاسر ایران و مشهد است که با بینشی بی‌نظیر شامل بخش های زیادی از صنعت کشور می‌شود.

علاوه بر این‌ها مادی‌تان شرکتی کاملاً مستقل است به هیچ گروه یا سازمانی در ایران وابسته نیست. تیم مادی‌تان نهایت تلاش خود را در حفظ این استقلال به کار گرفته است و به نتیجه آن ایمان دارد

ارزش های مادیران

مادیران از هنگام شروع همواره معتقد به انجام كار درست بوده و ارزش ویژه ای برای این موضوع مهم قائل است. این معیار در تمامی تصمیم گیری ها و عملكردهای مادی‌تان دیده می‌شود. در ادامه چند نمونه از این ارزش ها را نام می‌بریم.

  1. مشتری مداری
  2. اعتماد متقابل
  3. دانش مداری
  4. تیم قدرتمند
  5. رفتار محترمانه
  6. احترام متقابل
  7. نوآوری

تمامی این ارزش ها در سراسر ایران از جمله مشهد دیده می‌شود.

شرکای جهانی مادیران

به جهت حسن عملکرد و اعتبار تیم مادیران، طی سالیان زیادی این شرکت به عنوان نماینده انحصاری شرکت های معتبر بین‌المللی انتخاب شده و محصولات آن‌ها را به سراسر ایران از جمله مشهد معرفی کرده است. شرکت مادیران نماینده انحصاری برندهایی همچون LG Electronics، Sharp، Epson و Renault Trucks است که سابقه درخشان برخی از این همکاری ها به دهه 1340 بازمی‌گردد.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

برندهای ما

بیش تر از 50 سال در تلاش بوده‌ایم تا راهکارها و زیرساخت‌هایی درزمینهٔ به دست آوردن سهم بازار محصولات خود به دست بیاوریم. در این زمینه موفقیت های چشم گیری کسب کرده‌ایم که در ادامه مطلب به سهم دو برند خود در بازار اشاره می‌کنیم.

  1. برندVISION را در سال 1384 راه اندازی کرده ایم و تا الآن توانسته‌ایم جایگاه سوم محصولات صوتی و تصویری را پس از برندهای Samsung و LG به خود اختصاص دهیم.
  2. از سال 1398 تا الآن موفق شده ایم بهترین پلاستیک های قابل تجزیه زیستی را تولید کنیم و 68% سهم بازار را به خود اختصاص دهیم.

در حال حاضر 213 نمایندگی توزیع، 1.628 نماینده فروش و 26 مرکز توزیع استانی از جمله مشهد در حال خدمت است.

خدمات پس از فروش

علاوه بر تمرکز بر روی فن‌آوری محصولات تیم مادیران همواره در تلاش بوده تا خدمات پس از فروش محصولات خود را نیز به بهترین شکل ممکن ارائه بدهد میزان رضایت‌مندی مشتریان ما در این زمینه با شرکت های مطرح اروپایی و ژاپنی قابله مقایسه است.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

پوشش سراسری

مادیران علاوه بر مراکز سرویس دهی دارای بیش از 700 نماینده رسمی خدمات پس از فروش است سرتاسر ایران همچنین مشهد را تحت پوشش دارد.

مهندسین برجسته

بیش تر از 100 نفر مهندس و تکنسین درزمینهٔ تعمیرات تجهیزات و برده‌ای مداری در خدمات مادیران مشغول به کار هستند که بیش تر آن‌ها در مشهد همکاری دارند.

حدود فعالیت

بیش از 92،000 مشتری از خدمات پس از فروش تیم مادیران در مشهد و دیگر استان ها دارند استفاده می‌کنند.

تعداد قطعات یدکی

سالیانه بالغ بر 300،000 سرویس دهی انجام شده و 15،000،000 قطعه یدکی تحت 30،000 کد مشخص توسط خدمات مادیران توزیع می گردد تا در هنگام بروز خرابی از این قطعات استفاده شود.

 

خرید تلویزیون ایکس ویژن...
ما را در سایت خرید تلویزیون ایکس ویژن دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی ایکس ویژن, نویسنده : نویسنده xvisionmashhad بازدید : 108 تاريخ : شنبه 7 آبان 1401 ساعت: 12:41

خرید و سفارش تلویزیون ایکس ویژن ویژه شهر مشهد

 

خرید تلوزیون ایکس ویژن در مشهد  این روز ها به آگاهی نیاز دارد،بسیار دیده شده که یک خرید ناموفق چه عواقبی به دنبال داشته است. امروزه ما برای هر خرید و فروشی ابتدا به سراغ گوگل و دنیای اطلاعاتی که درون آن قرار دارد،می رویم. حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول مشخصات آن را به خوبی مطالعه کرده و با دیگر گزینه ها مقایسه و بررسی کنید. این یکی از بهترین ترفند ها (در خرید و فروش های روزمره) می باشد. تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین نمایندگی تلوزیون های ایکس ویژن کدام است؟   و یا اینکه در یک خرید اینترنتی باید چه مواردی را مو به مو در نظر گرفت؟

 

[caption id="attachment_2840" align="aligncenter" width="483"]تلویزیون ایکس ویژن 50XTU535 تلویزیون ایکس ویژن 50XTU535[/caption]

نمایندگی ها چه وظایفی در قبال مشتری دارند؟

 

معمولا اکثر محصولات تولیدی،دارای نمایندگی های مربوط به حوضه فعالیت خود هستند. به عنوان مثال در خرید تلویزیون های ایکس ویژن نمایندگی فروش نقش مهمی در ارائه محصول دارد. گارانتی ها، مشکلات فنی و تخصصی، نصب و فعال سازی برخی لوازم، تعویض برخی از قطعات دارای مشکل همه و همه می تواند نمونه ای از خدمات نمایندگی ها باشد. تا به حال فکر کرده اید که اگر نمایندگی یک محصول پشتیبانی خوبی از خرید مشتری نکند چه می شود؟ متاسفانه در این میان همه ضررها، عاید مشتری می باشد. مثلا بسیار پیش آمده که محصول خریداری شده دارای مشکلات کم و زیادی می باشد. در صورتی که شرکت به خوبی از محصول خود پشتیبانی نکند تمام هزینه های تعمیر و دردسر های اضافی به عهده شخص خریدار است که این فاجعه است.

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن چه امکاناتی برای شما به همراه دارد؟

خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن با طراحی منحصر به فرد ، کیفیت بالا و امکانات هوشمند خود انتخاب خوبی در دنیای لوازم صوت و تصویر محسوب می شوند. گارانتی و پشتیبانی قوی از دیگر مزایای محصول است،با نمونه ای از خدمات پشتیبانی آشنا شوید:

  • نصب و راه اندازی کالا توسط کارشناسان خبره
  • بررسی شاخصه های مختلف دستگاه و چک کردن اتصالات
  • تعمیر و حل معایب تخصصی احتمالی در دستگاه
  • پذیرش مسؤلیت هرگونه ایراد در کالا و گزارش به شرکت سازنده
  • اطلاعات بالا از امکانات موجود در دستگاه و آموزش طریقه استفاده از آن

همان گونه که مطالعه کردید پشتیبانی نقش بسیار اساسی در خرید دارد.به عنوان مثال : نمایندگی کلاهدوز در شهر مشهد مقدس دارای کارشناسان برجسته و خدمات فوق العاده ای برای مشتریان است.


جهت ارتباط با فروشگاه و اطلاع از آخرین محصولات می توانید از طریق لینک مقابل اقدام کنید : پشتیبانی فروش


چرا تلویزیون های ایکس ویژن گزینه های خوبی برای مشتریان هستند؟

 

این که چرا تلویزیون های برند ایکس ویژن انقدر پر طرفدار و جذاب هستند پیشینه ای طولانی دارد. سال های سال است که این برند محصولات صوت و تصویر خود را در کل کشور تولید و عرضه می کند. طیف وسیعی از محصولات در تاریخچه تولید ایکس ویژن نمایان است. برتری هر کدام ، از طریق بازخورد مشتریان و مصرف کنندگان در بازار مشخص است که می توانید از طریق وب سایت ها و کامنت ها در فضای الکترونیک از آن مطلع شوید. تلویزیون های ایکس ویژن با نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن بسیار مدرن و پیشرفته هستند و می توانند مانند یک کامپیوتر خانگی که حتی قابلیت وب گردی نیز دارند ،عمل کنند.

ایکس ویژن انتخابی مناسب و به صرفه برای شما

 

هرچه تلویزیون انتخابی شما به روز تر باشد، بدیهی است بیشتر از گزینه های دیگر شما را راضی خواهد کرد.در عرصه تکنولوژی همه چیز آنقدر رنگ و لعاب تازه به خود می گیرد که نمی توان از آن چشم پوشید. مثلا تلویزیون را تصور کنید که مانند یک تلفن هوشمند دارای سیستم عامل قابل قبول باشد و یا اینکه تصاویر را با کیفیت  بالا به نمایش بگذارد. با وجود این امکانات که بسیار بیشتر و بهتر از این دو مورد ذکر شده هستند، این برند به یکی از بهترین و درجه یک ترین  کالا های ایرانی تبدیل شده است. یکی از بهترین نمایندگی برند ایکس ویژن در کلاهدوز مشهد است،برای مشاوره بیشتر با ما  می توانید از طریق نمایندگی شرکت مادیران تماس بگیرید،خدانگهدار.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

خرید تلویزیون ایکس ویژن...
ما را در سایت خرید تلویزیون ایکس ویژن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نویسنده xvisionmashhad بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت: 11:59

نمایندگی ها بهترین مکان برای خرید تلویزیون ایکس ویژن در مشهد هستند،گذشته از آن تلویزیون در زندگی ما جایگاه مهمی دارد. آن  ها پنجره ای رو به کل جهان هستند که ما را به دنیا متصل می کنند. با هجوم بیماری کرونا و توصیه در خانه ماندن توسط پزشکان ، مردم بیشتر به سمت تلویزیون ها روی آورده اند. برنامه های چون اخبار، حیات وحش ، سریال ها و فیلم ها وسوسه انگیز ترین چیز های هستند که ما را به سمت تلویزیون ها می کشانند. برای انتخاب محصول مورد علاقه خود باید ابتدا از نیاز خود مطمئن شوید، به عنوان مثال اگر قصد دارید با تلویزیون گیم بازی کنید تلویزیون شما باید حداقل بالای پنجاه اینچ باشد. به این دلیل که چشم شما آسیب نبیند و بازی جذاب تر به نظر برسد.

آیا امکانات اخیر تلویزیون ها کارآمد است؟

در جواب باید بگوییم بله، شاید شنیدن اندروید پنج و شش چنگی به دل نزد اما برای یک تلویزیون بسیار کافی است. تلویزیون های که دارای سیستم عامل اندروید هستند نسبت به آن هایی که سیستم عامل ندارند بسیار بهتر هستند.اینکه شما بتوانید روی آن ها برنامه های مثل بازار نصب کنید بسیار هیجان انگیز است. به طور کل استقبال از این گونه تلویزیون های هوشمند در بازار بسیار زیاد شده است و نمی توان منکر برتری های آن ها شد.در مدل های جدید تر حتی می توان فایل ها و ویدیو ها  را به اشتراک گذاشت و جا به جا کرد.حتی می توان پیام رسان های مختلف را روی آن ها نصب نمود. این قابلیت ها یک انفجار در عرصه تاریخچه تلویزیون ها است که یک تحول بزرگ محسوب می شود.رقابت میان برند های مختلف سبب شده تا محصولات روز به روز لول بالا تری پیدا کنند. نمایندگی ایکس ویژن در مشهد یکی از بهترین نمایندگی ها در کشور می باشد که خدمات پس از فروش آن بسیار عالی می باشد.

[caption id="attachment_2850" align="aligncenter" width="650"]تلویزیون TCL مدل 65P8SA تلویزیون TCL مدل 65P8SA[/caption]

جدید ترین مدل های تلویزیون های ایکس ویژن

جدید ترین مدل های تلویزیون ایکس ویژن در بازار به شدت صدا کرده  و همه را مجذوب خود کرده اند. از همه این ها که بگذریم سری های جدید از شصت اینچ گذشته و کیفیت نیز متقابلا بهتر از قبل شده است. همچنین دارای ورودی ها و درگاه های ارتباطی فراوان بوده و پردازشگر های فوق العاده قوی دارند.دارای حافظه داخلی بالا هستند و می توانید فایل های مورد علاقه خود را روی آن ذخیره کنید. در هنگام خرید تلویزیون ایکس ویژن جالب است بدانید سری های جدید قابلیت این را دارند که سه دقیقه آخر برنامه ای را که دیده اید دوباره پخش کنند. البته ضبط کل برنامه که یکی از قابلیت های برتر این تلویزیون ها است.تصورش را بکنید شما هیچ برنامه ای را از دست نخواهید داد این قابلیت جدید نیست اما هنوز هم منحصر به فرد است.برای مشاهده مدل ها می توانید از طریق سایت اقدام کرده و مدل مورد نظر را از ما خریداری کنید.

 


بیشتر بخوانید :  »»  برترین نمایندگی تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در شهر مشهد

برترین نمایندگی شرکت مادیران در شهر مشهد مقدس


 

منظور از محدوده دینامیکی بالا در این محصول چیست

این قابلیت محدوده کنتراست ، کیفیت ، وضوح و دقت رنگ ها را توسعه می دهند  در واقع عمق تصاویر را بیشتر می کند.مثلا قسمت های روشن صفحه را روشن تر و طیف مختلف رنگ ها را به صورت واقعی و زنده نشان می دهند. این تکنولوژی سبب می شود تصاویر را واقعی تر ببینیم ، همچنین رنگ های بیشتری را در صفحه نمایش به وجود می آورد که برخی تلویزیون ها هرگز قادر به نمایش آن ندارند. حال که متوجه شدیم محدوده دینامیکی چیست بدانید که برخی از مدل ها دارای پردازشگر های دو و چهار هسته ای هستند که این خود یک برتری محسوب می شود. پس در خرید تلویزیون ها توجه به این مسائل و همچنین نمایندگی شرکت مادیران که پشتوانه ای بسیار قوی برای این محصولات است، بسیار مهم است.

اشتباهات رایج در خرید اینترنتی تلویزیون ایکس ویژن

با همه  این ها باز هم بسیاری از عزیزان در خرید تلویزیون ایکس ویژن عجله کرده و محصول نا مرغوب خریداری می کنند. برخی از تلویزیون ها دارای پردازشگر های ضعیف هستند و رنگ ها را غیر واقعی نشان می دهند. همچنین طول و عرض تصاویر را به اندازه های نامناسب تبدیل کرده و وضوح تصویر را پایین می آورند.از دیگر اشتباهات دیگر خرید تلویزیون بدون ضمانت و گارانتی است که خود مشکلات فراوانی به همراه دارد.بسیار دیده شده تلویزیون خریداری شده روشن نمی شود و دست خریدار به هیچ جا بند نیست.پس خرید خود را باضمانت معتبر از نمایندگی تلویزیون های ایکس ویژن انجام دهید، از همراهی شما متشکریم،خدانگهدار.

 

 


جهت »»  مشاهده و خرید جدیدترین مدلهای تلویزیون ایکس ویزن  «« سریع کلیک کنید


 

خرید تلویزیون ایکس ویژن...
ما را در سایت خرید تلویزیون ایکس ویژن دنبال می کنید

برچسب : خرید تلویزیون ایکس ویژن از نمایندگی, نویسنده : نویسنده xvisionmashhad بازدید : 102 تاريخ : يکشنبه 1 آبان 1401 ساعت: 14:29